søndag 25. mars 2012

Her er jeg..

(Når jeg leste tittelen på innlegget etter at jeg la det ut bare poppet det en sang opp i hodet mitt, noen av dere har sikkert sunget denne i barnehage/skole en gang i tiden selv..;) "tommelfinger tommelfinger hvor er du? Her er jeg, her er jeg, god dag god dag god dag.. osv" :P )Joda, jeg er her fortsatt, bare ikke helt overskudd til å skrive så mye i det siste.. Har hatt to kveldsvakter på rappen og så blir det en til imorgen.. Idag har jeg heldigvis hatt et lite avbrekk. Idag har vi vært i Tvedestrand hos min bror, svigerinne og to fantastiske nevøer. :) Der fikk vi servert nyydelig grillmat, ble litt ballongskyting etter maten, og vafler etterpå..:).. Nydelig vær, nydelig dag, nydelige folk. :) Perfekt dag med andre ord. :)

Det blir nok myye mer skriving etterhvert, men det er fortsatt noen ting jeg må ha "på plass" før jeg orket å ta fatt på det skriftlig. -nå blir det kveldsvakt imorgen, en avtale tirsdags morgen og gruppe tirsdags kveld, og så et nytt "møte" onsdag. Kjenner nå at det er veldig godt jeg ikke har noen andre planlagte vakter før Søndag formiddag igjen. Tror nok kroppen min trenger litt hvile igjen nå, har hatt 8 vakter de to siste ukene(4 vakter hver av ukene), og når jeg sier det sånn til meg selv så høres det jo ikke så voldsomt ut, frem til jeg kommer frem til at det faktisk bare er 2 vakter unna en "100% stilling".. riktignok bare de to ukene da, men en 50% stilling som jeg hadde som mål å opprettholde er ikke akkurat så vanskelig å opprettholde likevel. Ikke det, jeg er jo glad for det at jeg slipper å måtte streve og uroe meg for å ikke få nok vakter. Jeg blir litt smånervøs for at jeg ikke kan si ja til alt jeg egentlig vil, men jeg må lytte litt til kroppen også, og da må jeg ta det rolig.. Men vanskelig er det, å si nei når jeg egentlig ikke skal noe.. Å si nei fordi jeg er sliten. Hvor mange andre er det ikke som er slitne liksom.. Men ja.. jeg må jo bare si nei når jeg kjenner at kroppen trenger hvile. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar