torsdag 15. mars 2012

Historien min på trykk..

Idag fikk vi et medlemsblad fra Foreningen Vi som har et barn for lite (BFL).. Dette er en av de tingene som jeg har ventet litt på og vært veldig spent på.. Som jeg heller egentlig ikke har fortalt noen..
Så, idag kom bladet altså, og der står mine dagboknotater fra de første dagene etter sjokkbeskjeden.

Det er litt rart at historien til Nora Sofie er på trykk, at historien vår er sendt ut til andre medlemmer i Norges land..Joachim fikk også sett bladet, og så henrykt og stolt han ble over bildene! <3 Mamma, pappa, Joachim og Nora Sofie på trykk i et blad.. Kjempestas.. <3

Har ikke lest det selv enda, men kommer nok til å lese når jeg har et par dager fri og kan la tankene vandre tilbake igjen.. <3
Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg er litt stolt over at jeg fikk være med å bidra til dette bladet, og hvis det kanskje kan hjelpe en til å kanskje se litt annerledes på ting, så er jeg storfornøyd med det. <3

2 kommentarer:

  1. Så spennende <3 Kan man få lest det på nettet? hvis ikke må du ta med bladet en dag vi skal møtes <3

    SvarSlett
  2. Nei, det er ikke tilgjengelig på nett, bare medlemmer som får dette bladet.. Det kan jeg nok gjøre ja..:) <3

    SvarSlett