tirsdag 20. mars 2012

Tung dag..

Eller, dagen begynte tungt på jobb idag.. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake mens jeg holdt på å ordne med frokosten. Det er slitsomt og tungt når uansett hva du sier eller prøver å forklare blir tolket til at jeg er en drittunge som ikke har peiling på noe, ikke forstår noe og ikke kan noe... Heldigvis har jeg jo gode kolleger, så dagen ble bare bedre og bedre.. :)

Gledet meg stort til å hente gullgutten min etter jobb så jeg kunne kjenne på kroppen den virkelige store gleden i livet mitt..<3
Imorgen blir det en ny jobbedag..  Må helt ærlig innrømme at jeg ikke er overbegeistret, men tenker også at det skal gå helt fint..
Er litt tungvint når jeg har tidligvakt, for da pleier jeg å måtte dra fra barnehagen kvart over 7, senest.. Jeg synes det er fryktelig tidlig å levere guttebassen min, spesielt siden det da nesten ikke er noen barn i barnehagen da heller.. Så jo bare idag, idag hadde jeg senvakta, var i barnehagen kvart over 7( er et lite stykke å gå inn, av med klær, vask av hender og så ha litt tid å gå på hvis han ikke vil at jeg skal dra eller slår seg vrang på noe..) Det var ingen barn på hans gruppe som var kommet da, og ingen på hans alder heller.. Så da kan jeg jo bare tenke hvordan det blir imorgen når vi må troppe opp der klokken 7...
Huff,føler det nesten blir litt sånn at han må lide fordi jeg må jobbe.. Heldigvis stortrives han jo i barnehagen, så jeg må jo bare fokusere på det..

Kjenner jeg gleder meg litt til neste uke nå.. har foreløpig bare to vakte da, men tror nesten det holder den uken...Skal da jobbe mandagen og søndagen. Så er det to andre avtaler jeg har den uka, må si jeg egentlig gleder meg igrunn til begge :)

1 kommentar:

  1. Du må passe på at du ikke sliter deg ut vennen..
    Forstår at det er sårt å levere lillegutt så tidlig, men han lider nok ikke<3
    mange klemmer

    SvarSlett