mandag 23. juli 2012

Om "engleklær" og minsten

Jeg håper familie og venner som ønsker å kjøpe barselgave til oss når den tiden kommer, og bursdagsgaver og julegaver til minsten frem i tid kommer til å ta inn over seg dette innlegget og respekterer mine følelser angående dette..

Til jenter finnes det jo mye oftere klær med påskrift "angel/engel" "mammas engel/pappas engel" osv osv. Dette er klær jeg ikke liker, og ikke vil ha til minsten. Vi fikk en engel ifjor, Nora Sofie er vår engel. Jeg vil for alt i verden ikke oppleve å få en engel til, sålenge hjertene til mine barn slår er de ikke noen engler. Jeg har ikke kledd Joachim opp i "engleklær" og kommer heller ikke til å kle minsten opp i "engleklær"..

Og mens jeg er inne på dette, vil jeg veldig gjerne at ingen kaller henne for ei lita engel, eller englebarn.. Jeg vet det er fort gjort å glemme seg/forsnakke seg, og jeg tror absolutt ikke jeg kommer til å legge noen for hat for alltid om de gjør dette mot meg, men vær så snill å prøv å husk dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar