mandag 6. august 2012

Dagen idag og innkjøp til minsten.

Idag var det tid for ultralyd igjen, men jeg måtte vente helt til klokken fire.. Det var en lang dag idag ja, men den hadde jo vært enda lenger om jeg hadde måtte vente til imorgen, så nøyer meg helt greit med klokken fire jeg..:P
Hadde med meg en venninne idag siden timen var så sent. Dro til henne i 11-12 tiden, for da begynte minuttene å bli ganske lange her hjemme. Fikk i oss litt mat før vi dro inn til byen, jeg måtte ha litt nye basic klær til meg selv, så like greit å ta det i samme slengen med ultralyd. :) Og plutselig fant jeg noe jeg følte jeg kunne kjøpe til minsten å, så nå har jeg endelig fått kjøpt det første settet til henne. <3

 Blodtrykket mitt hadde økt litt, men det tar jeg ikke så alvorlig, hadde temmelig vondt i bekkenet på vei dit, så jeg anstrengte meg jo veldig mens vi gikk og kom jo nesten rett inn for å få sjekket "helsen" :)
Deretter var det rett inn til gynekologen og for å sjekke at minsten hadde det bra. Noe hun heldigvis har. :) Vokser som hun skal og er like perfekt som vanlig og som sine storesøsken. <3
Men, hun lå i seteleie fortsatt, så plutselig prøvde gynekologen å snu henne, noe som gikk overraskende lett! :) Og med så og si nesten ingenting ubehag for meg. Så at dette var noe han kunne, det vet jeg helt sikkert nå. :)

Ble jo fortalt på sist samtale på sykehuset at han jeg går til virkelig kunne dette med snuing, og at hvis hun lå i seteleie til termin/fødsel ville han helt sikkert kunne snu henne, så det fikk jeg beskjed om at var ingen problem..:P
Nå er det jo fortsatt 10 uker igjen til termin, og hun har jo fortsatt tålig god plass inni der, så at hun snur seg igjen kan jo fort skje, men jeg håper at hun holder seg sånn og er veldig spent på hvordan hun ligger på neste kontroll..:)

Fra nå av blir det også kontroll en gang i uken. Dette fant jeg ut av at kunne være lurt når jeg nærmet meg litt sammenbrudd sist søndag. Jeg håper på å slippe å få så mange flere av de, og tror at oftere kontroller vil kunne klare å få meg til å tenke litt mer logisk og  roe meg ned hvis hun er litt roligere et par dager..

Så, her kommer bildene av tøyet jeg har kjøpt til minsten idag, og av ammeputen jeg kjøpte for en tid tilbake. :)
Det søte lille merket med "mum and dad <3 me", traff meg jo rett i hjerterota. Og det kunne jo ikke stemt bedre. <3

 Langermet og kortermet body, den hvite med samme tekst som buksen

 Og matchende sokker. <3
 Og her er ammeputen jeg kjøpte for en tid tilbake, mer "ordentlig" pute og ikke masse "kuler" inni som den andre jeg hadde. Også syns jeg jo den var så søt, skikkelig prinsesserosa og med Pingu på. <3




God kveld ønskes dere videre! :)

9 kommentarer:

  1. Så fint at han fiksa det uten noe problem da :) Masse fint du har kjøpt ^^ ♥

    SvarSlett
  2. så bra at alt er fint med lille prinsessa<3kjempe fine klær du har kjøpt og så koslig med den fine teksten:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, blir like glad hver gang jeg får høre at hun har det bra..:) <3
      Tusen takk. :):)

      Slett
  3. Så bra at han fikk snudd henne da, nå må hun bare se å ligge slik i 10 uker til ;)
    Nydelig tøy du hadde kjøpt også <3
    Masse klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var helt utrolig hvor lett det var..:) Er jo så utrolig spent på hvordan hun ligger, så jeg er veldig glad nå for at jeg skal begynne å gå til ukentlige kontroller, så håper jordmor klarer å kjenne leiet på neste kontroll :)

      Tusen takk <3 Følte det slapp litt taket når jeg endelig fant det, kanskje det blir lettere å finne flere ting nå..:)

      klem tilbake :)

      Slett
  4. Hei:)
    Vi er jo akkurat like langt på vei vi :) Her driver lillebror å turner rundt enda! Vi har funnet ut det, at når han ligger med hodet ned, så kjenner jeg mindre liv. Godt å vite på en måte!
    Så bra at du får kontroll en gang i uka nå!
    Og så fine klær du har kjøpt!
    Jeg har den type ammepute som du har kjøpt. De er veldig gode!!

    Klem fra Susann :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er vi søren meg, skiller jo bare en dag jo..:)
      Jeg har ikke peiling på hva jeg kjenner, har aldri klart det. :P Men jeg føler det kjennes annerledes ut nå enn da hun lå i seteleie, stakkar, så ofte som hun har blitt "plukket" hodet av meg som skal kjenne..:P Samtidig så har jo jeg begynt å kjenne at et eller annet strekker seg ut og jeg kan kjenne det fra bunnen av magen og hele veien opp, håper hun ikke snur seg hver gang jeg kjenner det, men at det bare er noen andre akrobatiske øvelser..:)

      Tusen takk :) Det var godt å vite, den ammeputa var et lite impulskjøp..:P

      Klem :)

      Slett