onsdag 29. august 2012

magebilde og turbilder

Uke 33+1

Uke 33+1

Uke 33 med Nora Sofie

Uke 33 med Nora Sofie

Føler det ser veldig ut som om jeg har ganske annerledes mageform denne gangen, men jeg er fortsatt gravid "hele veien rundt"..:P

Og her kommer litt bilder fra hytteturen vår til Hovden :) :

Noen som vet hva disse "pålene" på hver side av veien er?



 På en av "turistkioskene" som skulle være åpen stod det en stoor gravemaskin som en liten gutt ville bli tatt bilde med! <3
 Oppe på "Dammer"

 Temmelig bratt ned der.. Tror ikke jeg hadde følt meg helt trygg på å verken ha hytte eller hus nedenfor der..:P

 Nydeligste gutten med nydelig bakgrunn.. <3<3



 På vei opp på Onkels skulder til knatten hvor de andre er..:)





 Åh, enda en gravemaskin, og denne kunne han sitte på! :)
 God og bred demning dette..:)
 Ser på utsikten <3
 Kosestund med pappa på hytta. <3




6 kommentarer:

  1. Fiiine bilder ! Så ut som en fin tur :) Og magen vokser som bare det.. Flott og se ♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk, det var det :) Magen vokser i kjent ugress-stil ja..;) <3

    SvarSlett
  3. Hærlig mage!! Og flott bildedryss :)

    SvarSlett
  4. Koselig at du stakk innom bloggen vår og la igjen en hyggelig hilsen det setter vi veldig stor pris på :D

    For en utrolig flott mage du har <3

    Svarer deg også her:
    Blæææh! Misunner deg ikke som har gjort dette 3 ganger, fy flate du har vært flink!! :D
    Var ikke snakk om noe ferdigblanda nei, her skulle det mikses! *URK* Kanskje det som er ferdigblanda er mer kostbart enn det som mikses selv, og kommunen vår er bortimot konkurs. Så til syvende og sist kanskje det har noe med økonomi å gjøre. Men det spiller ingen rolle, jeg fikk da i meg de 4 dl med den vidunderlig herlige drikken...*frysninger på ryggen*

    Synes selv at det å skal vente til i oktober med neste kontroll, mente at jeg leste en plass at kontrollene skal intensiveres til hver 14.dag om ikke så alt for lenge. Skal innom jordmor denne uken og høre hva hun sier om dette. :)

    SvarSlett