tirsdag 15. mai 2012

Akutte bekkensmerter!

Joda, jeg satt med ned på baderomsgulvet for å klippe negler og alt sånn etter at min kjære sønn hadde dusjet, og da, når jeg reiste meg opp igjen "knakk" det i bekkenet for hvert eneste steg jeg tok, altså sånn type "dårlige tannhjul som hopper over annenhver "pigg"" ,knekk... mm, riggalaust bekken, ikke stas...

Men jaggu kom ikke teknikkene fra sist gang fort til meg, og plutselige ble jeg gående rundt med korte steg, knærne subbende inntil hverandre og med forsøk på å bevege låra minst mulig og leggene mest..:P Tipper jeg så og ser fryktelig lur ut..
Nå håper jeg bare bekkenet tåler 17. mai og jobbehelgen min.. Skal ihvertfall ikke nærme meg det O' store gulv med bakenden før etter fødselen!(Så langt det lar seg gjøre selvfølgelig..:P )
Og når det kommer til 17. mai så må jeg kanskje ikke gå så fryktelig mye i tog? Og jobbehelgen får jeg jo bare lytte til kroppen min og ta det så med ro som jeg kan ta det. Må ihvertfall passe meg veldig for løft og være veldig påpasselig med å ikke bevege meg feil....  Lettere sagt enn gjort, men jeg får ihvertfall prøve.. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar