lørdag 5. mai 2012

Pottetreningsforberedelser

Da har jeg fått meg til å lage et "klistremerkebelønningsark" til Joachim :)
Var faktisk veldig godt å få "scrappa" litt igjen, nå var det ikke så veldig mye scrapping sånn sett, for jeg gjorde jo det meste ferdig på dataen. Men nå har jeg fått litt liv i scrappelysten igjen, så må nok til snart igjen..:)

Her er ihvertfall det foreløpige resultatet, mangler litt bilder av premier, men det kommer jo etterhvert..:)




Klistremerker er også bestilt, og jaggu billig fra det O' store utland..:) Kommer vel dumpende en sånn ca. 200 klistremerker, og for det betalte jeg 17kroner..:).. Da blir det Mikke mus, Biler og Thomas Toget..:) Da blir det litt å velge mellom, bare klistremerker er jo stas, så håper det blir suksess med arket når vi finner ut at vi skal sette igang..:)

(Og hvis dere ser nederst på første siden ser dere en "strek", og det er altså Joachim som har klippet litt.. og rett etter at jeg tok bilde fant han en penn, så nå har han tegnet "litt" på første siden også...:P )

3 kommentarer:

  1. Så morsomt opplegg :) Håper det funker da.. Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Så morsomt opplegg :) Håper det funker da.. Lykke til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det håper jeg også, tenkte å begynne litt i det små med denne også kjører vi på i juli hvis han er klar tenker jeg..:) Tusen takk :)

      Slett