torsdag 12. april 2012

Luktesans og musikk..

Altså, det første jeg skal si idag er at du vet luktesansen er på bærtur(pæretur?) når hårmoussen(Catzy hvis noen lurer) luktet pæresaft. Altså ikke hvilken som helst pæresaft, neida, men den typen man fikk kjøpt da jeg var liten. På sånne store kanner, noe ala denne:


Har egentlig ikke så mye annet å oppdatere om, annet en at imorgen er det endelig tid for ny ultralyd. Gjett om det skal bli deilig!
Og nå, skal jeg bare dele litt musikk jeg hører på stadig vekk i bilen om dagene. <3











En lett blanding altså..
Første gang jeg hørte "some die young" høyt i bilen kom alle krokodilletårene igjen. Kunne liksom forholde meg til så utrolig mange forskjellige "livssituasjoner" i teksten.. Bare i refrenget liksom, "some die young".. Nora Sofie døde altfor ung. "But you better hold on, so many thing i need to say to you". Joachim og minsten i magen, opplevelsen med sykehusoppholdet sitter så ferskt og sterkt i meg enda. Og minsten, jeg vet det kan gå så fryktelig galt så ufattelig fort..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar