onsdag 30. november 2011

Tvinger de vonde tankene vekk..

Idag har jeg virkelig trengt en liten pause fra mitt eget hode.. Og mens jeg var en liten tur i byen, gikk det opp for meg at min fantastiske sønn har bursdag om bare 15 dager! Så jeg har satt på ebay og koset meg litt med bursdagsplanlegging. <3
Har for lenge siden bestemt meg for hva slags kaker jeg skal ha til gullgutten, det blir jo bløtkake, gulrotkake og sjokoladekake :)

Fant også noen helt nydelige dekorasjons"kit" til kakene! :)

Bløtkaka har jeg planer om å fylle med jordbærkrem og kanskje noe med sjokolade i lag nr to? Har ikke tenkt sånn vanlig jordbærkrem, men prøve på jotrdbærfromasj e.l.. Også vil jeg ha et spiselig bilde på toppen med mikke mus og gjengen..

Sjokoladekaka blir nok pyntet til en traktorkake(supert med sånne dekorasjonskit altså): I kit'et får jeg med traktor, gjerdene og trærne.

Gulrotkaka blir nok da pyntet som en brannbilkake..:) Ville egentlig ha det kit'et det er bilde av under, men de sendte jo ikke til Norge, så da ble det det øverste kit'et istedet. Velger å tro at det blir en ganske fornøyd liten gutt i huset her <3



























- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Bah.. skrev dette før jeg fikk se klokka og dro for å hente Joachim. Hadde håpet jeg kunne skyve vekk alt det vonde for idag, men den gleden skulle jeg ikke få.. Klokka er ti på fem, og det eneste jeg føler for nå er å legge meg.. men blir noen timer til før jeg kryper i seng.


3 kommentarer:

  1. Har på følelen at det blir en kjempe fornøyd gutt på bursdagen sin:)
    <3<3<3

    SvarSlett
  2. håper på det..<3 håper bare jeg får til kakene sånn som jeg vil ha de..:P

    SvarSlett
  3. Det gjør du helt sikkert :)

    SvarSlett