onsdag 15. februar 2012

Endelig endelig endelig!

Jepp, idag kom endelig brevet jeg ventet på! Så postmannen i begynnelsen av byggefeltet når jeg kom hjem fra "møtet" idag, og det var rett før jeg stoppet opp bak han for å høre om det var noe til meg der..:P Men jeg klarte å holde meg, så plutselig var det post i vår postkasse også. Og oppi der, sammen med en gratis tannkrem og en avis og sikkert litt andre ting lå mitt lille søte brev!..:P

hehe, det er veldig sjeldent jeg pleier å "hisse meg så opp" over et lite brev, men nå var det rett og slett så jeg nesten hoppet av glede når jeg endelig fikk se konvolutten og kunne åpne og lese den med største glede nærmest..:P
Dagen idag ble jo ikke helt som planlagt i og med Joachim begynte å spy tidlig inatt, men var heldigvis ikke så lenge, tror han sluttet i 3 tiden igjen. Mye vasking, men hvis det var omgangssyken han fikk, så var den jo heldigvis ganske mild og da uroer jeg meg ikke så veldig for om vi evt. blir smittet også. Men selvfølgelig, hadde jo vært en lykke å slippe unna dette også. Vi har jo vært heldige i år og sluppet unna all sånn smitte til så, så hadde ikke gjort noe om det fortsatte litt til..

Nå er jeg på ny avslappet og håper på at resten av uken fortsetter med gode nyheter og at neste uke blir enda mer fantastisk. <3

3 kommentarer:

  1. Så bra at det endelig kom da :D
    Kjedelig at han kastet opp slik, men håper dere slipper unna hvertfall<3
    Ha en fortsatt flott dag vennen

    SvarSlett
  2. Ja, endelig..:P
    Huff, ja, og jeg måtte jo bite i meg orda mine også, for plutselig hørte jeg han på soverommet når han skulle sove. Dum som jeg var googlet jeg "miltruptur" og fant litt symptomer på det og et var "kvalme og oppkast".. Gjett om det var ei småhysterisk mamma som heiv seg på telefon til legen..
    Ikke egentlig fordi han har kasta opp litt, men fordi han kastet opp når han lå på magen, når han la seg i tre tiden inatt var han jo så skutt stakkar at han sovnet rett ut på ryggen, før dette sovnet han jo på siden/lå på magen, og da måtte vi inn med ganske få mellomrom for å ta han ut av senga og holde han over bøtten..:|.. Og på dagen idag så lå han igjen på magen når jeg måtte inn til han..
    Heldigvis var det en lege der som kunne ta oss imot på kort varsel og som heldigvis skjønte at jeg var noe mer "hysterisk" og redd enn hva jeg normalt ville vært pga alt som har skjedd de siste månedene. Så heldigvis, ingen miltruptur eller skumle basselusker. Han ble nesten totalt "gjennomgått" fra topp til tå, mye luft i tykktarmen som han regnte med var årsaken til oppkastet, at han fikk dårlig plass.. Og milten kjentes ikke veldig stor ut nå sa han, og han kunne se et lite hull i øret etter ørebetennelsen, men ikke noe betent eller noe nå. Og crp på 13 som heldigvis var supert og lyttet på lunger og hjerte som også var supert.. <3

    Vi har ikke merket noe som helst enda, så tror mer og mer at oppkastet i natt også var "plassmangel".. :)
    Håper dagen din også har vært kjempefin, eller hormonell...;)

    SvarSlett
  3. Huff det hørtes stressende ut, forstår godt at du ble redd ja..
    Godt å høre at det ikke var noe galt da hvertfall :D

    Dagen min har vært veldig fin, litt plager og smerter her og der hehe men ikke så hormonell i humøret enda heldigvis :)
    Nå skal jeg tvinge i meg de siste røyka mine så jeg er helt tom i morgen, håper bare jeg klarer det nå<3

    SvarSlett