onsdag 25. januar 2012

GODE NYHETER!

Mest sannsynlig er det kyssesyken!! Nå er jeg så utrolig lettet at jeg ikke aner hvor jeg skal gjøre av meg hen! <3
Nivået av de hvite blodcellene var gått ned! Så nå får vi perm frem til imorgen tidlig, for da skal han inn å ta nye blodprøver, blant annet for å sjekke leveren. også vet jeg ikke om de vil ta ny ultralyd i morgen også. men han må holdes litt i ro til milten har blitt mindre, da er det godt at vi har en sønn som liker å leke med togbane og parkere biler..<3 Så fremover blir det regelmessige ultralyder for å holde øye med milten og lever tenker jeg. også blodprøver for å sjekke de hvite blodcellene osv, om han trengte noe mer vitaminer eller sånne ting.

Nei, nå skal vi pakke! Og kjøre hjem! Joachim snakket hele tiden om å ut å kjøre traktor og se på fiskene, men da han hørte vi skulle hjem sa han: "ut å kjøre snøen!" :D

4 kommentarer:

  1. Dette er virkelig en god nyhet <3 jeg er så glade på deres vegne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det var en utrolig stor lettelse!
      De utelukker jo ikke noe mer skummelt enda, men de skulle ringe så fort de fikk svar på prøvene de har sendt avgårde.. Også blir han jo fulgt godt med :):)

      Slett
  2. Det var godt å høre! Håper det holder seg sånn og går fort over! :) Klem til dere

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det håper jeg også! Håper på å se ansikter som kommer med enda flere gode nyheter imorgen på legevisitten..<3 :):)

      Klem :)

      Slett