onsdag 4. januar 2012

Nummen og støl

Føler meg helt nummen, hele meg - nummen. Gruer meg veldig, men har begynt å nesten glede meg litt også. Få en så god forklaring som det finnes på dette, få svar på det vi måtte lure på, få snakke om Nora Sofie igjen.

Sov ganske lite inatt og sov ikke på formiddagen for å ta igjen det tapte. Jeg tenkte det at hvis jeg heller la vær å sove da, så får jeg mest sannsynlig nok timer på øyet til natta igjen.
Var å trente litt idag også, sammen med ei jeg har begynt å snakke og få litt kontakt med. :) Kjempekoselig :) Meeen, jeg kommer nok kun til å trene med henne på kveldene, for jeg haater egentlig treningsstudioer, og ihvertfall når det er mange folk der sånn som det var på dagen idag der. Dermed er det godt de har døgnåpent, så det passer for meg å komme når det er minimalt med andre folk der. :)

Bah, nei. kommer ikke på noe som helst annet å skrive, ingenting annet som har skjedd idag annet enn at jeg gruer meg men ser frem til å få det overstått. Også at jeg allerede er ganske støl i lår og armer da..:P Jo, også har jeg kommet frem til at det faktisk ikke er sant at folk er mest opptatte av seg selv på treningstudioer, ihvertfall ikke de som var der idag, blant annet ei gravid ei, og det var ikke før jeg begynte å stirre tilbake at hun ga seg..

Ønsker dere en god kveld videre. <3

2 kommentarer:

  1. Så flink du er da :)
    Trener du på maxis? eller er det andre steder det er døgn åpent?
    Klemmer

    SvarSlett