lørdag 21. januar 2012

Slitsomme dager

Vært litt stille fra meg i det siste. skulle egentlig komme med en liten oppdatering tidligere, men nå ble det ikke sånn..
Har begynt på et nytt strikkeprosjekt, og fått laget et par gravlykter, koser meg med å dille og dalle med små prosjekter. Holde på med litt ting mens hodet kan bare tenke på alle tinga i "bakgrunnen"..

Et par dager nå har jeg tenkt mye på og kommet over masse artikler om "mirakelbabyer".. merker jeg blir litt "drittlei" av å lese om alle disse barna som overlever til tross for ekstremt dårlige odds, alle barna som blir helt friske til tross for dårlige odds.. ikke misforstå meg, jeg unner selvsagt disse barna og familiene deres et langt og lykkelig liv sammen! Men det er vel mye pga av at jeg ikke får noe langt og lykkelig liv sammen med min lille jente at jeg føler det sånn.
Det hjelper ikke lenger at "alle" rundt meg har gutter, det hjalp i begynnelsen, men nå er det nesten mer sårt. For gjett hva, vi skulle hatt den jenta, ei lita prinsesse innimellom alle guttene..Alle de stoore guttene som kunne passe på vår lille hjerteknuser. <3 Og om en 13 års tid hadde vel Joachim måtte beskytte henne fra alle guttene..:P

Det kommer jo bedre dager, så får bare vente tålmodig på de. Bakte sjokoladekake med Joachim idag, fikk tatt bilder, men kameraet ligger fortsatt på kjøkkenet og jeg sitter så godt nå at bilder får komme senere. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar