lørdag 10. desember 2011

Dagen idag og spørsmål

Har hatt en kjempekoslig dag i Tvedestrand sammen med min broder og hans familie. Hjerte Og nå sitter jeg og lurer på om jeg skal bake en av bursdagskakene til Joachim imorgen og fryse frem til fredagen igjen..Hm

men jeg merker jeg er fryktelig rastløs, kanskje ikke så rart egentlig. vondt i rygg og mage, og et hode som gjør alt det kan for å slippe å forholde seg til morgendagen..

Men alikevel er det idag jeg på en måte føler jeg har litt overskudd for det. Jeg rømmer litt fra tankene ja, samtidig så klarer jeg jo ikke rømme helt vekk, men jeg rømmer til en avstand som gjør at jeg klarer å tenke greit på alt, hvis dere skjønner. Nesten litt som da jeg lå med lystgassen, bare at da lå jeg og tenkte helt "klart" på alle tankene, uten å måtte hanskes med alle følelsene også.

Så, siden jeg er på det viset idag, sier jeg; er det noe du lurer på? Spør anonymt hvis dere ikke tør/har lyst til å vise navnet. Jeg ser jo at det er endel innom, så hvis det er noe dere lurer på, er det bare å spørre. Husk at jeg liker å snakke om både jenta og gutten min, selv om det kan være sårt. Hvis det er noen spørsmål jeg ikke vil snakke om, eller publisere på nettet, så sier jeg jo ifra om det. Så nå har dere sjansen til å spørre om hva som helst dere lurer på. 


1 kommentar:

  1. Jeg har da noen, men vet jo en del av svara egentlig.
    Men det er jo ikke sikkert andre som leser her vet om det :)

    - Hvordan føler du vennene dine har forrandret seg i forhold til deg?
    - Klarer du å glede deg på venners vegner for at livet til de går videre, eller er det veldig vanskelig å takle?
    - Hvordan var Nora Sofie i magen gjennom svangerskapet? (Rolig, veldig aktiv, sterk, fast søvn mønster ol?)
    - Hvordan har familien deres vært etter fødselen, mer kontakt/mindre kontakt, prøver de å forstå at dette tar tid eller er de "over det" ol?
    - Kan du skrive om fødselen til Joachim? :D
    - Har forholdet mellom deg og din kjære blitt sterkere gjennom dette? (Noen går jo gjerne fra hverrandre ol etter en slik tragedie) :|

    Var hvertfall noen spørsmål <3
    Klemmer :X

    SvarSlett