onsdag 14. desember 2011

Hektisk dag

Har vært litt småhektisk til nå idag. Dro opp på Stoa etter at gullgutten var levert i barnehagen, og der var det å handle gavene til Joachim, og litt stablekasser for å få litt orden i alle lekene osv.
Og så, ut av det blå, klarte jeg plutselig å fylle en kasse med baby-ting.... Kommer det en reaksjon til kvelden? Ja, det hadde ikke forundret meg ihvertfall.. Nå skal jeg prøve å  endre litt i lekesystemet til min sønn igjen, før jeg tenker å prøve meg på litt mer julebakst..:)
Også må jeg jo ringe bestefar og min tante og onkel for å høre om de vil komme innom i morgen på Joachim sin bursdag ettersom vi ikke har plass til hele familien på søndag.. Så da må vi jo dele det litt opp, litt kjedelig siden jeg ikke orker å lage dobbelt opp med kaker, men håper de skjønner det 

1 kommentar:

  1. Mulig det kommer en reaksjon til kvelden ja..
    Men det hadde jo ikke vært unormalt..

    Kjedelig å dele de opp da, men vil tro de forstår det med plassmangel og ikke dobbelt opp med kake :)

    Ps ting gikk ikke som de skulle denne gangen heller :'( menmen prøver igjen <3

    Håper du får en god kveld<3

    SvarSlett