tirsdag 6. desember 2011

et tegn fra min engel

Rett etter jeg var kommet hjem brant jeg meg på litt stekefett mens jeg lagde middag. Det var ikke sånn veldig mye, men fikk et lite ovalt merke liksom på hånda.
Nå har den brente huden begynt å flasse av, og igår la jeg plutselig merke til at huden har flasset av som et hjerte.. (og det er ikke noe sånn "hvis du legger godvilja til, lukker det ene øyet og myser med det andre og ser bort ifra den lille der-hjerte" det er et hjerte <3 )
Uansett hvor teit det måtte høres ut for alle som leser, så tenker jeg at det er et lite tegn fra min lille engel. Det sammen med det lille snøfallet som kom idag. Jeg har hele tiden tenkt at Nora Sofie kom til å sende oss litt snø <3
Joachim våknet akkurat etter å ha hatt en liten cowboystrekk på magen min <3 (elsk, det er virkelig mange måneder siden sist han har sovet sånn) og han våknet rett før det begynte å snø igjen, og da ville han leke. Så jeg spør m hva han vil leke med, og han sier: "leke baby"... <3

Jeg har helt troen på at jeg vil få se henne igjen når det en dag er min tur, og jeg har også alltid vært åpen for det paranormale. Har snust litt på muligheten for å kunne kontakte min lille engel, jeg tror det finnes mye mer mellom himmel og jord, men hvor mye er jeg jo ikke sikker på. Har også fått litt svar på et paranormalt forum
om at de trodde at jeg ikke kan kontakte henne, men at det er hun som velger om hun vil kontakte meg. det jeg kan gjøre er å prøve å bli så åpen jeg kan sånn at jeg kan merke evt. tegn fra henne.

Jeg skjønner fint alle som er skeptiske, men nå legger jeg mye tvil til side. For, jeg kan fint leve resten av livet mitt uten å kanskje få noen flere tegn fra min lille engel, men jeg kan ikke leve resten av livet og tro at jeg aldri får se henne igjen. Og for å kunne se min lille engel igjen må jeg ha tro på noe mer enn fakta.. <3

2 kommentarer:

  1. Når jeg våknet på morgenen i dag og så snøen så tenkte jeg med en gang på det vi pratet om i går, og på Nora Sofie<3

    Og dette hjerte brannsåret tror jeg så gjerne også er et tegn fra henne<3

    Klart du kommer til å se henne igjen, det samme tror jeg vi vil med alle vi har hatt kjær som har gått bort<3
    De venter nok på oss et sted (nangiala er mitt paradis da, så jeg håper mine sitter på brua i kissebær dalen <3 )

    Det er godt å tro at slike tegn er et tegn fra de vi ikke lenger kan se eller høre..

    <3

    SvarSlett
  2. <3<3

    Ja, det er veldig godt å tro på det <3<3

    SvarSlett